ОБЩИ УСЛОВИЯ

ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ОНЛАЙН МАГАЗИН one-eco.bg

Настоящият документ представлява Общите условия на договора за покупко-продажба между „Портал 38" ЕООД, ЕИК:207319337, със седалище и адрес на управление: гр. Пловдив, ж.к Тракия, ул.Георги Данчов 26, адрес на електронна поща: [email protected] (наричано по-долу „OneEco") от една страна и лицето, съгласило се с настоящите Общи условия (наричано по-долу „Клиент“), от друга, във връзка със заявяването и закупуването на стоки (“Общи условия”), предлагани чрез уебсайта https://one-eco.bg/ („Уебсайт“).

  1. Общи разпоредби

1.1. Тези Общи условия уреждат използването на Уебсайта и възможността на Клиента да закупува предлаганите в Уебсайта стоки.

1.2.
 Oбщите условия се прилагат, когато Клиентът прави поръчка чрез Уебсайта, включително негова мобилна версия или по телефон.

1.3.
С подаването на поръчката си Клиентът се съгласява да бъде обвързан с тези Общи условия.

1.4.
 С приемане на тези Общи условия Клиентът се съгласява комуникацията с него да бъде осъществявана по електронен път (като електронна поща, SMS съобщения, приложения за директна комуникация и др. под.) и да получава електронни изявления от OneEco, включително такива, които са автоматично генерирани и/или изпращани от OneEco. С приемането на тези Общи условия Клиентът изрично се съгласява, че предоставянето на всяка преддоговорна и договорна информация, вкл. и предоставянето на тези Общи условия към него може да се извършва в електронна форма/по електронен път.

  1. Сключване на договор между OneEco и Клиента

2.1. Публикуването на основните характеристики и на цената на стока в Уебсайта представлява публична покана за сключване на договор за покупко-продажба в съответствие с тези Общи условия по смисъла на чл. 290, ал. 1 от Търговския закон.

2.2.
 За да поръча стоки през Уебсайта и да сключи договор за покупко-продажба на стоки с OneEco, Клиентът избира стоките, които иска да поръча и ги добавя в количката си, като използва бутона ,,Добави в кошницата/количката"/“Купи“. В количката/кошницата поръчката може да се прегледа и да се премахне всеки артикул, преди да се премине към плащането. С кликване върху бутона "Поръчай", Клиентът прави обвързваща оферта за закупуване на артикулите в кошницата. В зависимост от избрания начин на плащане може да са необходими допълнителни стъпки за финализиране на плащането.

2.3
. След като направи поръчката, Клиентът получава потвърждение по имейл. Направената поръчка не представлява обвързващ договор, докато същата не бъде одобрена от OneEco. Ако поръчката е одобрена, OneEco изпраща имейл с потвърждение за доставка, който включва цялата необходима информация. Имейлът за потвърждение на доставката представлява одобрение на поръчката на Клиента и сключването на договор между страните.

2.4.
 Клиентът приема и разбира, че OneEco има право по свое усмотрение да откаже да сключи договор за определена поръчка или с определено лице, ако има основателна причина за това, като уведомява в подходящ срок Клиента. За основателна причина се считат, например, изчерпване на количеството от даден продукт, предишно съществено нарушаване на тези Общите условия от страна на Клиента, поръчване на количества, които предполагат търговски цели и/или препродаване без съгласието на OneEco и др.

2.5. Ако вече е получено плащане за поръчка, която е отказана поради причина, посочена в 2.4., съответната сума ще бъде възстановена, като се използва същия метод, който е използван за извършване на плащането.

  1. Промяна и отмяна на поръчката от Клиента

3.1. Поръчката е обвързваща за Клиента от нейното завършване и изпращане чрез Уебсайта. Нейната промяна е възможна само ако OneEco се свърже с Клиента по телефона, за да го уведоми, че поръчаните стоки не са налични или по съгласие между страните.

3.2. От момента, в който стоките вече са изпратени до Клиента, не се допуска отмяна на поръчката или промяна на адреса или часа за доставка, освен ако това се допуска от страна на куриера.

  1. Отказ от договора и възражения

4.1. Клиентът е длъжен да провери доставените стоки и незабавно да уведоми OneEco за констатираните недостатъци. Ако стоките при предаване на Клиента показват дефекти, в резултат на което няма да е възможно да се използват по предназначение, Клиентът връща незабавно стоките на съответното лице, което му ги доставя от името на OneEco.

4.2. В съответствие с разпоредбите на Закона за защита на потребителите, Клиент, който е потребител по смисъла на този закон, има право на отказ от договора, сключен от разстояние (чрез Уебсайта или по телефон), без да посочва причина за това, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, посочени в тези Общи условия, във всеки един момент в рамките на 14 дни от получаването на стоките, предмет на съответния договор. В случай на отказ от Договора, Клиентът е длъжен незабавно да предаде стоките на лицето, което му ги е предало от името на OneEco, а ако това не е възможно, да уведоми OneEco за отказа от договора по телефона или чрез Уебсайта в свободна форма или чрез формуляра за отказ, който може да бъде изтеглен от тук. Клиентът е длъжен да изпрати стоките обратно без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е съобщил на OneEco за отказа си от договора. В случай на отказ от Договора, Клиентът поема разходите, свързани с връщането на стоките.

4.3. В случай че Клиентът се откаже от договора, OneEco ще му върне без ненужно забавяне, най-късно в рамките на четиринадесет дни след отказа от договора, всички суми, включително разходите за доставка, които е получило от него по този договор, по същия начин. OneEco ще върне получените суми на Клиента по друг начин само ако Клиентът се е съгласил и ако с това не възникват допълнителни разходи за Клиента. Ако Клиентът е избрал начин на доставка, различен от най-евтиния начин на доставка, предложен от OneEco, OneEco ще възстанови на Клиента разходите за доставка на стоки в размер, съответстващ на най-евтиния предложен начин за доставка на стоки. Ако Клиентът се откаже от договора, OneEco не е длъжен да върне получените от Клиента суми, преди Клиентът да предаде стоката, получена от него по този договор или не изпрати доказателство, че е изпратил стоката на OneEco, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано. OneEco ще прибере стоките от Клиента за своя сметка, ако Клиентът се откаже от договора, сключен по телефона или чрез Уебсайта, при който стоките са били доставени в дома на Клиента в момента на сключване на договора и естеството на стоките не позволява да те да бъдат върнати по обичаен начин.

4.4. В съответствие с разпоредбите на чл. 57 от Закона за защита на потребителите, уреждащи отказ от договор за покупко-продажба, сключен от разстояние (чрез Уебсайта или по телефона), отказ не е възможен за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания; за стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени, или за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето.

  1. Цена и начин на плащане

5.1. Покупната цена и всякакви други разходи по договора между Клиента и OneEco се заплащат по един от следните начини:

а) Чрез кредитна карта или дебитна карта в момента на извършване на поръчката (VISA или Mastercard).

б) с наложен платеж при получаване на стоката.

в) по банков път.

В зависимост от избрания от Клиента начин на плащане могат да се прилагат допълнителни разходи и условия.

5.2. Банковите сметки на OneEco, по които следва да бъдат заплатени стоките, са посочени в страницата за потвърждение на сайта и в имейла, че поръчката е получена. В този случай поръчката се счита за одобрена след заплащането ѝ и постъпване на сумата по сметка на OneEco.

5.3. Цената на стоките е цената, публикувана на Уебсайта към момента на завършване на поръчката. OneEco си запазва правото да променя по всяко време посочените в Уебсайта цени на стоките.

5.4. Цените, показани на Уебсайта, включват дължимия по закон данък върху добавената стойност (ДДС), но не включват разходите за доставка. Крайната цена за доставката до определения от Клиента адрес в поръчката е видима преди изпращането на поръчката във формата за поръчка на Уебсайта. Разходите за доставка се показват при прегледа на плащането, където са представени наличните опции за доставка.

5.5. OneEco издава електронни фактури. С приемането на тези Общи условия Клиентът се съгласява, че документирането на доставките ще се извършва чрез електронни фактури по предвидения тук начин. В случаите, когато издаването на фактура не е задължително съобразно действащото законодателство, OneEco издава фактура по желание, изрично заявено от Клиента.

  1. Отговорност и гаранции

6.1. OneEco носи отговорност пред Клиента за несъответствие на стоките с договора за продажба до степента и съобразно предвиденото в приложимите законови разпоредби. Отговорността включва всяко несъответствие на стока, което съществува в момента на доставянето й и което се появи в рамките на две години, считано от този момент. Всяко несъответствие на стоката с договора за покупко-продажба, което се прояви до една година след доставянето на стоката, се счита, че е съществувало при доставянето й, освен ако не се докаже противното или ако тази презумпция е несъвместима с естеството на стоката или с естеството на несъответствието.

6.2. В съответствие с разпоредбите на Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки, Клиент, който е потребител, има право на:

а. рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното;

б. получаване на пропорционално намаляване на цената; или

в. разваляне на договора съобразно предвиденото в приложимото законодателство.

Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката.

6.3. OneEco не носи отговорност за каквито и да е вреди, причинени във връзка с използването на стоки или услуги, които не са причинени от умисъл или груба небрежност на OneEco. OneEco не носи отговорност за евентуални вреди или каквито и да било други последици, възникнали за Клиента въз основа или във връзка с действията на Клиента.

6.4. Клиентът се съгласява, че OneEco не носи отговорност за функциониране на Уебсайта, както и за наличността, качеството, надеждността, пригодността за определена цел и безопасността на стоките. OneEco също така не носи отговорност за грешки, възникнали в резултат на намеса на трети страни (например във връзка с поддръжката и функционирането на Уебсайта или доставката на стоките).

6.5. OneEco не гарантира наличността на стоките. В случай че не е възможно да се изпълни поръчката или част от нея по някаква причина от страна на OneEco, OneEco ще информира Клиента за това чрез обаждане, SMS, друг вид съобщение или чрез електронна поща.

  1. Защита на личните данни

7.1. OneEco обработва личните данни на Клиента съобразно предвиденото в Политиката за поверителност, неразделна част от настоящите Общи условия. Клиентът е длъжен да се запознае с Политиката за защита на личните данни на клиентите. Клиентът гарантира, че предоставяните от него лични данни са точни и верни и се задължава да информира OneEco без ненужно забавяне при промяна в тях.

  1. Кореспонденция

8.1. Освен ако не е уговорено друго, цялата кореспонденция свързана с тези Общи условия и договора за покупко-продажба, трябва да бъде доставена на другата договаряща страна в писмена форма. Писмената форма ще се счита за спазена чрез изпращане на съобщения по електронна поща, натискане на виртуален бутон в Уебсайта със съдържание, което се попълва от Клиента или отбелязване в поле (чек бокс/check box) в Уебсайта и др. под., доколкото изявлението е записано технически по начин, който дава възможност да бъде възпроизведено.

8.2. В случай, че Клиентът е посочил невалиден пощенски адрес или невалиден адрес на електронната поща, то изявленията, изпратени до него, ще се считат за получени само с изпращането им от OneEco, дори ако не са били получени.

  1. Заключителни разпоредби

9.1. Общите условия са на разположение на адрес https://one-eco.bg. Клиентът има достъп до Общите условия преди да завърши процеса на поръчка и потвърждава, че Общите условия могат да бъдат предоставени на траен източник в електронна форма. 

9.2. OneEco може едностранно да променя или допълва Общите условия. Такива промени не засягат правата и задълженията, възникнали през периода на действие на предишната версия на Общите условия. За избягване на всякакво съмнение, промените в Общите условия не засягат вече сключени с Клиента договори за покупко-продажба на стоки във връзка с поръчки, направени от Клиента преди изменението на Общите условия.

9.3 Общите условия се уреждат и тълкуват в съответствие с българското право. Изключва се прилагането на Конвенцията на ООН за договорите за международна продажба на стоки (CISG).

9.4. В случай на спор между Клиента и OneEco, ако Клиентът е потребител, Клиентът може да използва и възможности за извънсъдебно решаване на спорове, като се свърже с компетентен орган за извънсъдебно решаване на спорове.

С Регламент (ЕС) № 524/2013, Европейската комисия е създала платформа за извънсъдебно решаване на спорове, която може да се достъпи на адрес http://ec.europa.eu/consumers/odr/
В случай на спор, може също да се използват процедури за Алтернативно решаване на спорове (АРС). Повече информация за органите на АРС и процедурата, по която те решават спорове, може да се намери в Списъка на признатите органи за алтернативно решаване на спорове между потребители и търговци на територията на Република България (одобрен със Заповед № РД-16-1572/15.11.2021 г., достъпен на следния интернет адрес: https://www.mi.government.bg/file/2021/11/file-769-2-6438.pdf.
OneEco не желае и не е длъжен да участва в процедура за разрешаване на спорове пред помирителна комисия за потребителски спорове.

9.5. Ако някоя от разпоредбите на Общите условия е или стане недействителна, такава недействителна разпоредба ще бъде заменена от съответната императивна правна норма по българското право или установената практика. Недействителността на която и да е разпоредба не засяга валидността на другите разпоредби.

  1. Данни за контакт:

Телефон: +359897948272

Email: [email protected]

За всякакви въпроси, предложения, коментари или оплаквания Клиентът следва да се свърже с  OneEco чрез оставените форми за контакт. Ако не остане доволен, може да се обърне към държавните надзорни органи и компетентния съд.

Тези Общи условия са последно изменени на 12.08.2024.

Сравнение на продукти